EPHYRA SKIN NANO HARGA MURAH – HILANG JERAWAT JERAGAT

EPHYRA SKIN NANO – MERAWAT
MASALAH JERAWAT
DAN JERAGAT

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

EPHYRA SKIN NANO
EPHYRA SKIN NANO

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

EPHYRA SKIN NANO
EPHYRA SKIN NANO


EPHYRA SKIN NANO
EPHYRA SKIN NANO

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
EPHYRA SKIN NANO

 Ephyra Skin Nano ialah produk untuk kulit yang berkesan dalam membantu 
anda semua yang selalu pernah mengalami masalah jerawat,kulit kusam,tona kulit
 tidak sekata,bintik-bintik hitam dan macam-macam lagi lah kan??.Sebelum ni 
dah try pelbagai produk sebab nak putih.tapi tetap tak jadi-jadi jugak.sia-sia je.
Duit pun habis. Korang jangan cepat putus asa ok. Korang boleh je try 
Ephyra Nano Skin nie dan dijamin lah korang pasti tak akan kecewa
 dengan hasilnya.Jom lah buktikan sekarang!!!


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
EPHYRA SKIN NANO

Membantu menganjalkan kulit wajah yang kendur.
Membantu menegangkan kulit.
Mengatasi bintik-bintik hitam.
Membantu memperbaiki tona kulit tak sekata.
Mengatasi masalah lebam bawah mata.
Membantu merawat sunburn.
Membantu mengekalkan kelembapan kulit.
Membantu mencerahkan kulit kusam.
Membantu mengecutkan jerawat.


CARA PENGGUNAAN EPHYRA
SKIN NANO

Selepas mencuci muka,titiskan 2-3 titis serum ke atas telapak tangan.
Kemudian gunakan hujung jari dan ratakan serum pada beberapa bahagian
muka dan leher.
Dengan urutan yang lembut,sapukan serum hingga meresap ke dalam kulit.
Seterusnya gunakan serum setiap hari,siang dan malam.


TIPS PENJAGAAN KULIT

Kurangkan memakai pencuci muka kerana ia mempunyai bahan kimia 
yang boleh merosakkan muka anda.
 Jangan campur produk kecantikan sesuka hati kerana bimbang akan
 campurannya yang akan menyebabkan kerosakan pada wajah.
 Amalkan campuran serbuk teh dan madu.Buat seperti scrub dan juga boleh
 disapu pada lengan dan leher.
 Wap panas. wap panas boleh kecutkan pori-pori kulit dan mengurangkan
 pengeluaran sebum minyak.Caranya dengan guna daun bunga tahi ayam.
Masker bedak sejuk dan madu.Campurkan bedak sejuk dan 2 sudu makan
 madu dan buatkan seperti mask di wajah.Lakukan selama 30 minit 
sebelum tidur dan bilas dengan air.
 Masker putih telur atau pati timun.Kisar pati timun dan buatkan seperti masker
 pada muka anda dan biarkan sehingga kering.Kemudian bilas lah dengan air.
 Minum teh hijau sekali atau dua kali sehari.Teh hijau bagus untuk
 pengantioksida yang boleh kurangkan jerawat.
 Gunakan minyak sayuran sebagai pelembap wajah.
'

KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Ephyra Skin Nano produk 100% Original dijamin HALAL
 dan disahkan KKM !.


PANTANG LARANG EPHYRA
SKIN NANO

Untuk hasil yang baik
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

Advertisements
This entry was posted in Pelbagai. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s