NUDE CONCEALER BASE HARGA MURAH 013-2117313

NUDE CONCEALER BASE Set Original Bukan Fake Testimoni Review Kesan Kelulusan KKM Promosi Online Malaysia 



NUDE CONCEALER BASE
NUDE CONCEALER BASE

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

NUDE CONCEALER BASE
NUDE CONCEALER BASE


NUDE CONCEALER BASE
NUDE CONCEALER BASE

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
NUDE CONCEALER BASE

ANDA DIBELENGGU MASALAH KULIT???JERAWAT DAH MACAM PETA
 DAH KAT PIPI???KULIT KUSAM MENGHALANG KEBANGKITAN DIRI 
ANDA???NUDE CONCEALER BASE BUKTI KEBERKESANANNYA
 DAN ADA JAWAPANNYA!!!

Nude Concealer Base ialah merupakan consealer baru dari Nafura membantu
 melengkapi hari-hari anda terusan memberi anda keyakinan diri sebagai seorang 
wanita yang berkeyakinan!!.Hasil penggunaannya memang flawless.Apply bawah
 mata semua hilang!!!.segala pigmentation,dark circle,kulit kusam segala.Melekat
 sampai ke petang!!!.Concealer ni sangat ringan dan sesuai untuk highlight
 dibawah mata,tulang hidung,tulang pipi dan sesuai juga untuk menutup
 cela(jerawat & jeragat).Jom dapatkannya sekarang!!!


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
NUDE CONCEALER BASE

Menutup segala cela dan kekurangan pada kulit muka.
Menutupi lingkaran atau lilitan hitam bawah kelompok mata.
Tidak lain dalam menutup scar atau parut ringan.
Mebantu menghilangkan bekas atau kesan jerawat pada wajah.
Menutupi sebahagian dari garis halus.
Membantu mencegah jangkitan jerawat pada kulit.
Berkesan menutup noda hitam pada wajah.


KANDUNGAN DALAM NUDE
CONCEALER BASE

Didatangi 2 tona colour :

KOD 21-LIGHT BEIGE.(Great for under eye coverage)
Highlight bawah mata(Great sebagai penyerlah untuk kawasan 
mata bawah dan penutup noda)

KOD 23-NATURAL BEIGE.(Great for blemish )
Untuk blemish dan kening


CARA PENGGUNAAN NUDE
CONCEALER BASE

Liputan cacat cela:
Selepas menggunakan make-up asas,
Ketuk hujung melekat pada kulit cacat
Dan ketik ringan dengan tangan untuk memadamkan sempadan.
perlindungan asas:
Selepas menggunakan make-up asas,
Gunakan hujung yang dilampirkan untuk menyebarkan produk
Dan ketik ringan untuk penyerapan.


TIPS KECANTIKAN

Perkara paling penting dalam penggunaan concealer ialah pemilihan 
warna yang tepat dan cara mengaplikasi yang betul.
 Pilihan warna paling ideal ialah 1 tingkat lebih gelap dari warna 
asal kulit wajah. 
 Sebabnya kalau awak pilih warna yang lebih cerah,ianya akan
 menonjolkan daerah yang awak berusaha nak samarkan.
Dan untuk hasil yang lebih baik,gunakanlah pelembab wajah terlebih
 dahulu sebelum menggunakan concealer. 
 Pastu baru awak pakai foundation.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Nude Concealer Base produk 100% Original dijamin
 HALAL dan disahkan KKM !.

KELULUSAN KKM NUDE CONCEALER BASE

PANTANG LARANG NUDE
CONCEALER BASE

Untuk hasil yang baik
Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter setiap hari
Tidur awal,Rehat secukupnya
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
NUDE CONCEALER BASE

Ada testimoni pengguna Nude Concealer Base.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.=)





Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

Posted in Pelbagai | Leave a comment

GLOW GLOWING FOUNDATION – HARGA MURAH ORIGINAL

GLOW GLOWING FOUNDATION
HARGA MURAH ORIGINAL

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

GLOW GLOWING FOUNDATION
GLOW GLOWING FOUNDATION

Harga Promosi Terhad

RM55 (SM)

RM60 (SS)

* no.tracking akan diberi

 

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

GLOW GLOWING FOUNDATION
GLOW GLOWING FOUNDATION


GLOW GLOWING FOUNDATION
GLOW GLOWING FOUNDATION

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
GLOW GLOWING FOUNDATION

GLOW GLOWING FOUNDATION???SAPU-SAPU JE TERUS PUTIH???
KORANG PERNAH DENGAR TAK PENERANGAN GLOW GLOWING
 FOUNDATION NIE??HAAAAA JOM SAYA KONGSIKAN DETAILS 
PRODUK PUTIH GLOW GLOWING FOUNDATION NIE!!!

Foundation Glow Glowing Beauty Skin ialah merupakan bedak yang dirumus
 khas mencerah dan memutih tanpa mengira jenis kulit.Ia mengandungi SPF 25
yg melindungi kulit anda dari sinaran matahari UV berbahaya.Dalam daripada itu 
Foundation Glow Glowing membantu menjadikan kulit lebih licin & flawless tanpa
 cela di samping menjadikan muka anda sangat ringan bebas jerawat jeragat.Kalau 
korang semua nak tahu produk nie laku jahat tau!!!Tunggu apa lagiii!!ayuhhh!!
dapatkan Glow Glowing Foundation sementara stok ada lagi ni.


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
GLOW GLOWING FOUNDATION

Membantu menyekatakan tona kulit wajah anda.
Menjadikan muka anda sangat ringan bebas jerawat jeragat.
Kesan glowing di wajah serta merta.
Kesannya tahan lama walaupun anda aktif seharian.
Menjadikan kulit lebih licin dan flawless tanpa cela.
Perlindungan SPF yg mampu melindungi kulit anda dari sinaran UV.
Sesuai diguna untuk kulit berjeragat,jerawat,dan kulit kusam.


CARA PENGGUNAAN GLOW GLOWING
FOUNDATION

Cuci muka sehingga bersih dari minyak dan kotoran.
Kemudian gunakan span,sapu dan ratakan Foundation 
Glow Glowing di seluruh muka.
Dan kulit wajah anda sedia halus,gebu gebas bak selebriti!!!.
Berat:14gm(tahan 2-3 bulan bergantung pd kekerapan pengguna)


TIPS PENJAGAAN KESERIAN KULIT 
WAJAH YANG SIHAT

Kurangkan memakai pencuci muka kerana ia mempunyai bahan kimia
 yang boleh merosakkan muka anda.
Jangan campur produk kecantikan sesuka hati kerana bimbang akan 
campurannya yang akan menyebabkan kerosakan pada wajah.
 Amalkan campuran serbuk teh dan madu.Buat seperti scrub dan juga
 boleh disapu pada lengan dan leher.
 Wap panas.wap panas boleh kecutkan pori-pori kulit dan mengurangkan 
pengeluaran sebum minyak.Caranya dgn guna daun bunga tahi ayam.
Masker bedak sejuk dan madu.Campurkan bedak sejuk dan 2 sudu makan
 madu dan buatkan seperti mask di wajah.Lakukan selama 30 minit 
sebelum tidur dan bilas dengan air.
 Masker putih telur atau pati timun.Kisar pati timun dan buatkan seperti masker
 pada muka anda dan biarkan sehingga kering.Kemudian bilas dengan air.
Minum teh hijau sekali atau dua kali sehari.Teh hijau bagus untuk 
pengantioksida yang boleh kurangkan jerawat.
 Gunakan minyak sayuran sebagai pelembap wajah.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Foundation Glow Glowing produk 100% Original dijamin 
HALAL dan disahkan KKM !.

GLOW GLOWING FOUNDATION
KELULUSAN KKM GLOW GLOWING FOUNDATION

PANTANG LARANG GLOW GLOWING
FOUNDATION

Untuk hasil yang baik
Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter setiap hari
Tidur awal,Rehat secukupnya
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
GLOW GLOWING FOUNDATION

Ada testimoni pengguna Foundation Glow Glowing.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.=)





Harga Promosi Terhad

RM55 (SM)

RM60 (SS)

* no.tracking akan diberi

 

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

Posted in Pelbagai | Leave a comment

Kekaboo Tudung Bawal Delima Bidang 45 Murah Online

Kekaboo Tudung Bawal Delima Bidang 45 Murah Online
Kekaboo®
Tudung Bawal Delima Bidang 45 Blue Mosaic
RM35
Jenama Kekaboo ®
Kod Item VC107031
Color Brown
Material Cotton Paris Voile
Description

– Material : Cotton Paris Voile 
– Premium Hand Printing Bright Colors
– Size : 110×110cm | bidang 45

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

Kekaboo®
Tudung Bawal Delima Bidang 45 Blooming Garden
RM35
Kekaboo®
Tudung Bawal Delima Bidang 45 Funky Dragonfly
RM35
Kekaboo®
Tudung Bawal Delima Bidang 45 Victoria Garden
RM35
Kekaboo®
Tudung Bawal Delima Bidang 45 Kiss No More
RM35
Kekaboo®
Tudung Bawal Delima Bidang 45 Ethnic Chic
RM35
Kekaboo®
Tudung Bawal Delima Bidang 45 Baby Owl
RM35
Kekaboo®
Tudung Bawal Delima Bidang 45 Blue Batik
RM35
Kekaboo®
Tudung Bawal Delima Bidang 45 Tiny Ladybird
RM35

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

Posted in Pelbagai | Leave a comment

MERMAID LUXE Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Murah Online


  • mermaid LUXE Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Murah Online
    Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Pink
    MERMAID LUXE®
    Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Pink
    RM 45
  • Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Red
    MERMAID LUXE®
    Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Red
    RM 45
  • Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Black
    MERMAID LUXE®
    Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Black
    RM 45
  • Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Orange
    MERMAID LUXE®
    Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Orange
    RM 45
  • Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Purple
    MERMAID LUXE®
    Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Purple
    RM 45
  • Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Yellow
    MERMAID LUXE®
    Long Shawl STELLA Bubble Chiffon Yellow
    RM 45
  • Nak Order??

    SMS/WHATSAPP:

    0132117313

Posted in Pelbagai | Leave a comment

Tudung Instant Dagu Besar XXL Murah Online

Tudung Instant Dagu Besar XXL Murah Online medina shawl

NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL SALMON PEACH
RM 55.00

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL PURPLE
RM 55.00
NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL DUSTY PURPLE
RM 55.00
NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL LAVENDER
RM 55.00
NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL BLUE
RM 55.00
NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL DARK GREY
RM 55.00
NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL LEAF GREEN
RM 55.00
NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL TURQOISE
RM 55.00
NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL ZAMRUD
RM 55.00
NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL LIGHT PINK
RM 55.00
NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL MAROON
RM 55.00
NEW
Ain Wardah®
MEDINA INSTANT BERDAGU XXL RED SALMON
RM 55.00

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

Posted in Pelbagai | Leave a comment

RUAM BAYI POWDER HARGA MURAH – CARA HILANG RUAM KULIT

RUAM BAYI POWDER HARGA MURAH – CARA HILANG RUAM KULIT GATAL MUKA BADAN ANAK

RUAM BAYI POWDER
HARGA MURAH
ORIGINAL

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

RUAM BAYI POWDER
RUAM BAYI POWDER

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

RUAM BAYI POWDER
RUAM BAYI POWDER


RUAM BAYI POWDER
RUAM BAYI POWDER

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
RUAM BAYI POWDER

Ruam Bayi Powder ialah bedak terbaik pilihan ibubapa untuk si comel anda 
dengan bahan semulajadinya iaitu tanah liat yang mengandungi mineral
 semulajadi dan air galian yang telah ditapis secara khusus.

Inginkan yang terbaik untuk si manja anda??Jom kejutkan si manja anda dengan 
satu produk yg juga merupakan antara produk baru tengah up dan produk ni sudah
 mula mendapat sambutan hangat di pasaran sekarang!..Bedak Ruam ini selamat
 diguna kerana ia bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.Tunggu 
apa lagi? bagi yang dah ada si comel tu boleh dapatkannya sekarang dan yang
 tidak ada cahaya mata lagi boleh ready2 la.huhuhu.. Berikan yang
 TERBAIK untuk si manja kita!!


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
RUAM BAYI POWDER

Pilihan nom.1 ibubapa untuk anak-anak mereka terutama yang 
mengalami masalah ruam.
Selamat diguna kerana kandungannya 100% bahan semulajadi 
seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis.
Bedak ini dihasilkan daripada 💯% tanah liat yang mengandungi 
mineral semulajadi.
Murah tetapi berkualiti berbanding produk lain.
Tahan lama melebihi beberapa bulan.
Kulit terasa sejuk dan lembut .
Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
Cepat meresap dalam kulit.

RUAM BAYI POWDER
FUNGSI RUAM BAYI POWDER

KANDUNGAN RUAM
BAYI POWDER

Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral
 semulajadi dan air galian yang telah ditapis secara khusus.


CARA PENGGUNAAN RUAM
BAYI POWDER

Pakai bedak ini ini bahagian yang bermasalah.
Sapukan pagi selepas mandi,malam sebelum tidur dan seberapa 
banyak kali dalam sehari untuk dapatkan kesan maksima.

Cara pemakaian di waktu siang :
Selepas beberapa jam,jika bedak kelihatan pudar dan diserap peluh,
cuci bersih dengan air,lapkan dan keringkan kemudian sapu.

Cara pemakaian di waktu malam:
Sebelum tidur sapukan dibeberapa tempat yg memerlukan.Sapuan diwaktu
 malam lebih berkesan kerana sewaktu tidur kita kurang bergerak.
Sekiranya bedak kelihatan kering,tambahkan sedikit air yang bertapis
 sahaja atau air zam-zam kerana nak elakkan terkena klorin air paip.


TIPS KESIHATAN BAYI

✍ Hindari terlalu kerap berada di tempat ramai orang kerana bayi bawah setahun
 lebih mudah terkena jangkitan penyakit berjangkit kerana sistem imun mereka 
masih lemah dan sel-sel tubuh sedang membina sistem pertahanan sendiri.
✍ Elakkan makanan yang disejuk beku kerana mengurangkan vitamin dan mineral 
untuk sistem imun anak Beri makanan semulajadi dan bukannya nestum kerana
 vitamin dan mineralnya lebih semulajadi dan kurang kandungan garam.
✍ Sapu ubun-ubun dan tapak kaki bayi dengan minyak zaitun, minyak telon 
untuk mengelakkan bayi. 
✍ Mandi petang bayi selewat-lewatnya pukul 5 petang. 
✍ Pastikan bayi yang berusia 6 bulan dan keatas diberi makanan yang berkhasiat 
lengkap dengan buah-buahan dan sayuran. 
✍ Jambu batu kaya dengan vitamin C berbanding buah limau yang membantu
meningkatkan sistem imun bayi. 
✍ Biasakan mandikan bayi bermula dari tapak kaki secara perlahan-lahan
 hingga ke kepalanya. 
✍ Pakaikan pakaian yang tidak terlalu tebal kainnya untuk memudahkan 
pengeedaran udara yang baik. 
✍ Seelok-eloknya apabila cuaca panas pakai kan bayi dengan pakaian nipis atau
 baju yang seperti jaring yang berlubang-lubang. 
✍ Petua mandikan bayi 5 bulan dan ke atas 3 kali sehari itu bagus sebenarnya
 untuk mengurangkan panas dalam badan bayi. 
✍ Bagi bayi yang minum susu formula kerapkan sulam minum air putih atau 
lebih baik air zam-zam. 
✍ Campurkan kismis dan kurma dalam makanan bayi juga sebagai 
penambah perasa semulajadi. 
✍ Sering bacakan selawat syifa untuk kesihatan bayi. 
✍ Berikan air kelapa seminggu sekali sebagi detoks semulajadi untuk
 penyerapan vitamin dan mineral yang lebih berkesan. 
✍ Jaga kebersihan bayi.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Ruam Bayi Powder produk 100% Original dijamin HALAL
 dan disahkan KKM !.


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
RUAM BAYI POWDER

Ada testimoni pengguna Ruam Bayi Powder.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.=)







Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

Posted in Pelbagai | Leave a comment

EPHYRA SKIN NANO HARGA MURAH – HILANG JERAWAT JERAGAT

EPHYRA SKIN NANO – MERAWAT
MASALAH JERAWAT
DAN JERAGAT

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

EPHYRA SKIN NANO
EPHYRA SKIN NANO

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

EPHYRA SKIN NANO
EPHYRA SKIN NANO


EPHYRA SKIN NANO
EPHYRA SKIN NANO

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
EPHYRA SKIN NANO

 Ephyra Skin Nano ialah produk untuk kulit yang berkesan dalam membantu 
anda semua yang selalu pernah mengalami masalah jerawat,kulit kusam,tona kulit
 tidak sekata,bintik-bintik hitam dan macam-macam lagi lah kan??.Sebelum ni 
dah try pelbagai produk sebab nak putih.tapi tetap tak jadi-jadi jugak.sia-sia je.
Duit pun habis. Korang jangan cepat putus asa ok. Korang boleh je try 
Ephyra Nano Skin nie dan dijamin lah korang pasti tak akan kecewa
 dengan hasilnya.Jom lah buktikan sekarang!!!


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
EPHYRA SKIN NANO

Membantu menganjalkan kulit wajah yang kendur.
Membantu menegangkan kulit.
Mengatasi bintik-bintik hitam.
Membantu memperbaiki tona kulit tak sekata.
Mengatasi masalah lebam bawah mata.
Membantu merawat sunburn.
Membantu mengekalkan kelembapan kulit.
Membantu mencerahkan kulit kusam.
Membantu mengecutkan jerawat.


CARA PENGGUNAAN EPHYRA
SKIN NANO

Selepas mencuci muka,titiskan 2-3 titis serum ke atas telapak tangan.
Kemudian gunakan hujung jari dan ratakan serum pada beberapa bahagian
muka dan leher.
Dengan urutan yang lembut,sapukan serum hingga meresap ke dalam kulit.
Seterusnya gunakan serum setiap hari,siang dan malam.


TIPS PENJAGAAN KULIT

Kurangkan memakai pencuci muka kerana ia mempunyai bahan kimia 
yang boleh merosakkan muka anda.
 Jangan campur produk kecantikan sesuka hati kerana bimbang akan
 campurannya yang akan menyebabkan kerosakan pada wajah.
 Amalkan campuran serbuk teh dan madu.Buat seperti scrub dan juga boleh
 disapu pada lengan dan leher.
 Wap panas. wap panas boleh kecutkan pori-pori kulit dan mengurangkan
 pengeluaran sebum minyak.Caranya dengan guna daun bunga tahi ayam.
Masker bedak sejuk dan madu.Campurkan bedak sejuk dan 2 sudu makan
 madu dan buatkan seperti mask di wajah.Lakukan selama 30 minit 
sebelum tidur dan bilas dengan air.
 Masker putih telur atau pati timun.Kisar pati timun dan buatkan seperti masker
 pada muka anda dan biarkan sehingga kering.Kemudian bilas lah dengan air.
 Minum teh hijau sekali atau dua kali sehari.Teh hijau bagus untuk
 pengantioksida yang boleh kurangkan jerawat.
 Gunakan minyak sayuran sebagai pelembap wajah.
'

KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Ephyra Skin Nano produk 100% Original dijamin HALAL
 dan disahkan KKM !.


PANTANG LARANG EPHYRA
SKIN NANO

Untuk hasil yang baik
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

Posted in Pelbagai | Leave a comment